Τι να διαλέξω !!, Ηλεκτρικό ή Θερμικό μοντέλο με καυσιμο το Νίτρο ?. Η διαφορά
το ένα με το άλλο είναι μεγάλη. Το μοντέλο με μηχανή εσωτερικής καύσης μεν είναι
πολύ πιο εντυπωσιακό στο πέταγμα του λόγω θορύβου και το καπνό που βγάζει
(αφήνει μια γραμή απο καπνό στον ουρανο) καθώς επίσης το πεταγμά του είναι
πολύ καλύτερο εναντι του Ηλεκτρικού.
Το κόστος που έχει το θερμικό είναι πολύ μεγαλύτερο λόγω του Νιτρομεθάνιου
που χρειάζεται σαν καύσιμο το μοντέλο αυτό που η τιμή του γαλονιού φτανει και
τα 20-25 ευρώ. Αλλος παράγοντας είναι τα παρελκόμενα...
που χρειάζεται. Αυτά
είναι η μπουζόπιπα, μίζα, μπαταρία, αντλία καυσίμου (για ανεφοδιασμό), σκούπισμα
του μοντέλου μετά την πτήσει, (απο τα λάδια που πετάει απο την εξάτμιση του και
γενικά εχει μια ταλαιπωρία.
Το Ηλεκτρικό μεντέλο έχει χαμηλότερο κόστος και στην αγορά του αλλά και στα
έξοδα πτήσεις του. Το βασικότερο ειναι ότι δουλεύει με μπαταρίες LIPPO που
είναι επαναφορτιζόμενες και το μόνο που κανει κάποιος είναι να τις φορτίζει απο
το φορτιστή που πέρνει ρεύμα απο την μπαταρία του αυτοκινήτου του. Πετάει πιο
νευρικά και πολές φορές πιο γρήγορα απο τα θερμικά (ανάλογα το μοντέλο
και το μοτέρ που έχει. Σαν παρελκόμενα το μονο που χρειάζεται είναι ο φορτιστής
των μπαταριών του. Η διάρκεια πτήσεις μπορεί να είναι η ίδια με το θερμικό
ανάλογα την μπαταρία που έχει (τα mah της μπαταρίας).
Πάντος γενικά το κόστος του Ηλεκτρικού μοντέλου είναι χαηλότερο του
Μηχανοκίνητου μοντέλου (ανάλογα πάντα με το μοντέο το τονίζω
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου