Για τους λάτρες και νοσταλγούς των δοξασμένων μικροκινητήρων
COX.
Οι Cox κινητήρες χρησιμοποιούνται για να
τροφοδοτήσει μικρά μοντέλα
αεροπλάνων. Ήταν στην παραγωγή για
περισσότερο από 50 χρόνια μεταξύ 1945
και 2006. Στις
7 Φλεβάρη 2009 η Estes Industries σταμάτησε την παραγωγή Cox
κινητήρων. Ένας
από τους νέους ιδιοκτήτες κινητήρων έχει ξεκινήσει, να
προμηθεύει κινητήρες
COX INTERNATIONAL με
online κατάστημα. Αυτές
οι μηχανές
χρησιμοποιούν ένα μπουζί για τη θέρμανση του καυσίμου / αέρα
στον κύλινδρο για
να ξεκινήσει. Το καύσιμο που χρησιμοποιείται για...
την τροφοδοσία του κινητήρα αυτών
είναι μίγμα
με τα παρακάτω: μεθανόλη σε αναλογία περίπου (70% -40%), καστορέλαιο σε
αναλογία περίπου (20%) και νιτρομεθάνιο
σε αναλογία περίπου (10% -40%).
Κινητήρας COX
Το ντεπόζιτο του ήταν ενσωματωμένο
στο πίσω μέρος του κινητήρα, Για να πάρει
μπροστά ο κινητήρας αυτός περιέστρεφες
τον έλικα δεξιά με το δάκτυλο και
ταυτόχρονα έσφιγγε ένα ελατήριο, μόλις άφηνες
τον έλικα, αυτός με το ελατήριο
γυρνούσε αριστερά, με αποτέλεσμα να παίρνει μπροστά
ο κινητήρας. Χαρακτηριστικό
είναι, ότι για να σβήσει το μοτεράκι ( COX ), έπρεπε να τελειώσει το καύσιμο στο
ντεπόζιτο. Πρέπει να
αναφέρω επίσης ότι, οι κινητήρες αυτοί χρησιμοποιήθηκαν πολύ
στα πρώτα μη τηλεκατευθυνόμενα αεροπλάνα. Αυτά ήταν
μοντέλα που κάνανε κύκλους
γύρο από τον χειριστή του, δεμένα με δύο σύρματα που
ήταν δεμένα στην άκρη του
φτερού του αεροπλάνου και οι άλλες δύο άκρες του σύρματος
κρατούσε ο μοντελιστής,
κάνοντας κύκλους γύρο από των εαυτό του.
Τα μπουζί τους
Πρέπει
επίσης να αναφέρω ακόμα ότι οι κινητήρες COX χρησιμοποιήθηκαν εκτός
από αεροπλάνα
και σε άλλα μοντέλα όπως: καραβάκια και αυτοκίνητα.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου