Πέντε βασικά μαθήματα εκμάθησης τηλεκατευθυνόμενου ελικοπτέρου. Πως να μάθετε εύκολα να πετάτε ελικόπτερο rc

Τηρώντας με διασκέδαση και υπομονή τα παρακάτω μαθήματα, είναι σίγουρο  ότι θα μάθετε εύκολα και γρήγορα να πετάτε Τ/Κ ελικόπτερα.

Το τηλεκατευθυνόμενο ελικόπτερο είναι αναμφισβήτητα το πιο δύσκολο στην εκμάθηση. Ωστόσο  με την σημερινή Τεχνολογία των εξομοιωτών πτήσης η δυσκολία εκμάθησης έχει μειωθεί . Όμως οι νέοι πιλότοι RC ελικοπτέρου κυριολεκτικά πολύ συχνά συντρίβουν το ελικόπτερο μέχρι να μπορέσουν τελικά να κρατήσουν το ελικόπτερό τους στον αέρα. Για κάποιους καλύπτονται τα μαθήματα με έναν καλό...
εξομοιωτή σαν οδηγό για εξάσκηση στον υπολογιστή τους.
Για άλλους που δεν τους αρέσει ο προσομοιωτής  για κάποιους λόγους που αρέσκονται ή δεν το έχουν στα χέρια τους να εξασκηθούν μέσω εξομοιωτή, θεωρούν καλύτερα τα μαθήματα να γίνονται  από έναν έμπειρο εκπαιδευτή. Άλλοι  πάλι δεν επιλέγουν τίποτα από τα δυο. Πολλοί νέοι πιλότοι επιλέγουν να μάθουν να πετάξει ούτε με προσομοιωτή ούτε έναν εκπαιδευτή αλλά μόνοι τους, και αυτό έχει να κάνει με την αυξανόμενη μείωση κόστους των  ηλεκτρικών ελικόπτερων RC,
Δεν έχει σημασία το πώς επιλέγετε να μάθετε να πετάτε ελικόπτερα, Αυτό το άρθρο το οποίο παρέχει μαθήματα ελικοπτέρου θα βοηθήσει σίγουρα σε πρακτικό επίπεδο τους νέους αρχάριους μοντελιστές.

Μάθημα 1 : Άσκηση

Τα πρώτα πράγματα που θεωρούμε, είναι ότι έχει επιλεγεί ένα φθηνό, απλό ελικόπτερο που σας έχει συσταθεί πριν κάνετε οτιδήποτε. Τα περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα έχουν ήδη γραμμένες τις προδιαγραφές τους στο κουτί τους. Αν το μοντέλο σας απαιτεί οποιαδήποτε ρύθμιση , βεβαιωθείτε ότι έχετε ακολουθήσει τις οδηγίες στο εγχειρίδιο χρήσης, αν δυσκολεύεστε, ζητήστε από κάποιον έμπειρο να το κάνει για σας. Λεπτομέρειες και ρυθμίσεις  δεν θα καλύπτονται σε αυτό το άρθρο, διότι είναι ένα ολόκληρο θέμα από μόνο του.

Μόλις είναι στημένο το ελικόπτερο σας και έτοιμο, θα χρειαστείτε ένα Χ εξάρτημα που τοποθετείτε στα σκέλια του ελικοπτέρου που είναι απαραίτητα (κυρίως για τα μεγαλύτερα μοντέλα αλλά και τα μικρά). Μπορείτε να το φτιάξετε και μόνοι σας χρησιμοποιώντας δύο ράβδους κάρμπον  από 2 χιλ. και πάνω (2 χιλ για μικρά ελικόπτερα),  και τέσσερα μπαλάκια πλαστικά ή λαστιχένια (π.χ μπάλες του πινγκ - πονγκ). Μπορείτε αν θέλετε ή σας είναι ποιο εύκολο, να αγοράσετε ένα Χ έτοιμο από κάποιο κατάστημα μοντελισμού.
Τώρα, θα πάμε να πιλοτάρουμε το ελικόπτερο σας για πρώτη φορά. Ωστόσο πριν το πέταγμα, θα πρέπει να καταλάβετε πως λειτουργεί το μοντέλο και πως αντιδράει με τα στίκ της τηλεκατεύθυνσης. Συνδέστε τη μπαταρία στο ελικόπτερο με το γκάζι εντελώς κλειστό και απομακρυνθείτε. Μετακινήστε λίγο το στίκ του γκαζιού προς τα πάνω μέχρι να αρχίζει να σηκώνεται λίγα εκατοστά από το έδαφος, Κουνήστε τώρα το άλλο στίκ για να δείτε την συμπεριφορά του ελικοπτέρου. Ο σκοπός του πρώτου μαθήματος είναι να αντιληφθούμε καλά όλες τις κινήσεις του και πως φέρεται σε κάθε κίνηση των στίκ. πάντα μερικά μέτρα μακριά από το μοντέλο σας. Ως εκ τούτου είναι σκόπιμο να φέρεται το ελικόπτερο μόνο στο σημείο όπου σηκώνεται από το έδαφος, αλλά όχι αρκετά ψηλά, Με το ελικόπτερο σε αυτό το μικρό ύψος, μετακινήστε πολύ λίγο τα στίκ στον πομπό προς όλες τις κατευθύνσεις για να δείτε, καθώς και να πάρετε μια αίσθηση για το πώς το ελικόπτερο θα αντιδράσει σε κάθε έλεγχο. Κάνετε αυτό αρκετές φορές μέχρι να αισθανθείτε επαρκώς όλους τους ελέγχους και το πιο σημαντικό, να κατανοήσουν την συμπεριφορά του.

Μάθημα 2 : Hover ( Tail In)

Αφού έχετε μάθει την άσκηση του εδάφους, το επόμενο βήμα είναι η πτήση. Κάθε πιλότος ελικοπτέρου ή ο εκπαιδευτής σας θα σας πει ότι ένα από τα πιο σημαντικά είναι να μάθετε να πετάτε το ελικόπτερο αρχικά σε Hover, δηλαδή λίγα μέτρα πάνω από το έδαφος σταθερά. Στην πραγματικότητα, δεν έχει σημασία πόσο θεαματική θα είναι η πτήση.
Στο το μάθημα αυτό, βεβαιωθείτε ότι η ουρά δείχνει προς το μέρος σας. Φέρτε το γκάζι σε σημείο που το ελικόπτερο να αιωρείται ακριβώς όπως κάνατε κατά την άσκηση του εδάφους. Στη συνέχεια, να κρατήσετε το ελικόπτερο τόσο σταθερά, όσο μπορείτε. Μετά από αυτό δώστε λίγο περισσότερο γκάζι / μαλακά. Να θυμάστε ότι πρέπει να κρατάτε σταθερά το ελικόπτερο στο έδαφος  πριν να δώσετε το επιπλέον γκάζι για να το σηκώσετε από το έδαφος. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνετε αυτό το μάθημα πολύ πιο εύκολα. Όταν το ελικόπτερο αρχίσει να αποκολλάται από το έδαφος, αυτό θα συνεχίσει να ανέβει σιγά-σιγά. Φέρτε το γκάζι ελαφρώς προς τα κάτω για να σταθεροποιηθεί γύρω στο 1 μέτρο.
Έπειτα έρχεται το δύσκολο μέρος. Προσπαθήστε να κρατήσετε το ελικόπτερο στον αέρα σε ένα σημείο. Αυτό θα αποδειχθεί πολύ δύσκολο στην αρχή. Μόλις κρατήσετε το ελικόπτερο για περίπου 30 δευτερόλεπτα στον αέρα, χαμηλώστε, σιγά-σιγά το γκάζι προς τα κάτω, ακριβώς ελαφρώς και το ελικόπτερο θα αρχίσει να κατεβαίνει σιγά-σιγά πίσω στο έδαφος. Μην κατεβάσετε το γκάζι πάρα πολύ γρήγορα γιατί θα έρθει γρήγορα κάτω και το μοντέλο σας, θα συντριβεί και θα καταστραφεί.
Προσπαθήστε να πετάτε πολλές φορές. Σε κάθε hover, να προβληματίζεστε σχετικά με το τι έκανα σωστά και τι λάθος. Θα διαπιστώσετε ότι σε κάθε hover θα είναι πιο ακριβής η πτήση και πιο ελεγχόμενη από την τελευταία.
Ένα άλλο σημαντικό σημείο κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος είναι να επισημάνετε πάντα την ουρά του ελικοπτέρου σας να είναι προς το μέρος σας. Μην προσπαθήσετε να φέρετε το ελικόπτερο σε οποιαδήποτε άλλη κατεύθυνση από αυτό το σημείο, γιατί θα είναι πολύ πιθανό να αποπροσανατολιστείτε, να μπερδευτείτε και να το σπάσετε.
Μόλις είστε άνετοι με το 1 μέτρο από το έδαφος, προσπαθήστε να φέρετε το ελικόπτερο μέχρι το υψόμετρο των 3 ​​έως 5 μέτρων. Θα φανεί τρομακτικό, αλλά στην πραγματικότητα, πετώντας στα 3 έως 5 μέτρα είναι πιο εύκολο από ότι πετάγατε στο 1 μέτρο. Συνεχίστε να κάνετε αυτή την άσκηση μέχρι να μπορείτε να πετάτε για μια ολόκληρη πτήση της μπαταρίας ή τη δεξαμενή καυσίμων, η οποία ισοδυναμεί με περίπου 7 έως 10 λεπτά.
Κάθε πιλότος παίρνει διαφορετικό χρονικό διάστημα για να μάθουν αυτή την κρίσιμη ικανότητα. Μερικοί το παίρνουν πολύ γρήγορα ( μέσα σε λίγες μέρες ), ενώ άλλοι μπορεί να χρειαστούν εβδομάδες ή ακόμη και μήνες. Μην απογοητεύεστε, πάρτε το χρόνο σας και να μάθετε το δικό σας ρυθμό. Εφ 'όσον έχετε τη διασκέδαση και σας αρέσει ο αερομοντελισμός, ποιος νοιάζεται πόσο καιρό παίρνει η εκμάθηση. Μην βιαστούμε μέσα από αυτό το μάθημα. Είναι πολύ σημαντικό να μάθεις να πετάς και μπορεί να το κάνεις άνετα με λίγη επιμονή.

Μάθημα 3 : Βασική πτήσης

Μόλις μπορέσετε να πετάτε με άνεση, το επόμενο βήμα είναι η βασική κατεύθυνσης της πτήσης. Πάρτε το ελικόπτερο σας να πετάξετε όπως έχετε κάνει στο τελευταίο μάθημα, στη συνέχεια, επιλέξτε ένα σημείο στον αέρα όπου θα πετάτε. κατόπιν, επιλέξτε ένα άλλο σημείο και να κάνετε το ίδιο πράγμα από σημείο σε σημείο. Στο σημείο που θέλετε να κρατήσετε το ελικόπτερο, η ουρά θα πρέπει να είναι σε θέση προς εσάς. Συνεχίστε να το κάνετε αυτό μέχρι να νιώσετε άνετα και ότι μπορείτε να πάτε το ελικόπτερο σας οπουδήποτε θέλετε με την ουρά πάντα να κοιτάει εσάς.

Μάθημα 4 : Nose -In Hover

Όταν φθάσετε σε σημείο να πετάτε άνετα με τη βασική πτήση, και την ουρά του ελικοπτέρου να κοιτάει εσάς, το επόμενο βήμα είναι να πατάξετε το μοντέλο σας κοιτάζοντας τώρα το ελικόπτερο από εμπρός,  δηλαδή με τη μύτη προς εσάς σε πτήση, Θα είναι σχετικά πιο δύσκολο αυτό. Η ιδέα πίσω από αυτή την άσκηση είναι αρκετά απλή. Απλά πετάτε σαν να κάνετε το μάθημα 2, αλλά αυτή τη φορά , πετώντας με το ρύγχος του ελικοπτέρου στραμμένο προς εσάς. Ενώ αυτό μπορεί να ακούγεται απλό, πολλοί νέοι πιλότοι βρήκαν αυτό εξαιρετικά δύσκολο σημείο λόγω του γεγονότος ότι οι περισσότεροι από όλους τους ελέγχους είναι πλέον κάτι αντίστροφο με αυτά που ξέρανε μέχρι τώρα. Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να έχετε ήδη σίγουρο το γεγονός ότι έχετε την ικανότητα να εκτελέσετε μια πτήση και να αισθάνεστε ότι μπορείτε να πάτε ακόμα σε μεγάλο υψόμετρο. Παρακαλούμε να μην το κάνουμε αυτό. Είναι καλύτερα να αρχίσει και αυτή η άσκηση με μια πτήση που κυμαίνεται στο 1 μέτρο από το έδαφος, στη συνέχεια, σιγά-σιγά αυξάνεται το υψόμετρο έως 5 μέτρα, όπως θα είστε πιο σίγουροι και άνετοι ότι μπορείτε τώρα να αντιστρέψετε ένα λάθος η κάποια κακιά στιγμή εν ώρα πτήσης. Συνεχίστε να κάνετε αυτή την άσκηση, μέχρι να μπορείτε να πετάτε με τη μύτη σιγά - σιγά προς το μέρος σας. Αφού ολοκληρωθεί αυτό το μάθημα θα βελτιώσει σημαντικά την ευαισθητοποίηση του προσανατολισμό σας με το ελικόπτερο.

Μάθημα 5 : Square σε πτήση.

Αυτό το τελευταίο μάθημα θα συνδυάζει τις ικανότητες που έχετε μάθει από τα προηγούμενα μαθήματα, δηλαδή να μπορείτε να πετάτε με τον προσανατολισμό και την κατεύθυνση της πτήσης. Ο συνδυασμός αυτών των δεξιοτήτων θα παράγει μια πλήρη και όμορφη πτήση. Ο πρώτος στόχος είναι να προσπαθήσετε να κατευθύνετε το ελικόπτερο σας σε ένα τετράγωνο μοτίβο στον αέρα. Ο επόμενος στόχος θα είναι να πετάξετε σε σχήμα του αριθμού 8 (δηλαδή οχτάρια στον αέρα). Αυτό θα σας φανεί να είναι πιο δύσκολο, αλλά σίγουρα δεν είναι ακατόρθωτο. Καθώς θα κάνετε όλο και περισσότερα οχτάρια, επικεντρώνοντας στη διατήρηση τον ελιγμών (οχτάρια) θα πετύχετε σιγά-σιγά ένα τέλειο σχήμα. Βγάλτε τον καλύτερό σας εαυτό για να μην παρεκκλίνετε εκτός πορείας. Για να γίνετε πιο έμπειροι, θα πρέπει να στοχεύετε όλο και με μεγαλύτερη ακρίβεια ελέγχου στη πτήση. Μόλις έχετε μάθει το σχήμα 8, θα πρέπει να είστε σε θέση να πιλοτάρετε το ελικόπτερο σας οπουδήποτε εσείς επιθυμείτε. Εξάσκηση – εξάσκηση είναι το μυστικό που θα σας οδηγήσει στην τελειότητα, αλλά επίσης να θυμάστε να έχετε τη διασκέδαση πάνω από όλα.  Μετά από όλα αυτά , θα δείτε το νόημα του υπέροχου αυτού χόμπι .

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...