Προσοχή στην επιλογή : Ποιο Βύσμα να χρησιμοποιήσω για Σύνδεση της Μπαταρίας Lipo στο Μοντέλο μου ?



Βύσματα : Τα απαραίτητα εξαρτήματα για σύνδεση της 
                  Μπαταρίας μας, Σέρβο, Δέκτη και κ.λ.π

Η κάθε Lipo μπαταρία για σύνδεση με το μοτέρ χρειάζεται
το κατάλληλο Βύσμα ανάλογα με τα Αμπέρ.
Υπάρχει μια ποικιλία διαφορετικών τύπων συνδέσμων
που ποικίλουν σε μέγεθος, βαθμολογία ρεύματος και 
ευκολία χρήσης. Η μπαταρία έρχεται πάντοτε
με θηλυκούς
συνδετήρες. Γιατί; Για λόγους ασφαλείας. Εάν μια μπαταρία
είχε δύο αρσενικούς ακροδέκτες ίδιους, υπάρχει πιθανότητα
να λυγίσουν και να ακουμπήσουν μεταξύ τους και να γίνει 
βραχυκύκλωμα.


Συνδέσεις τροφοδοσίας
XT60 (XT30, XT90)

Το στυλ σύνδεσης "XT" είναι πολύ δημοφιλές για τις
μπαταρίες. Το XT60 χρησιμοποιείται συχνά σε (2S, 3S, 4S). 
Η μέγιστη συνεχής ισχύς για το XT60 είναι 60 Amps. 
Μπορείτε να πάρετε το ίδιο στυλ, αλλά ένα μέγεθος 
μικρότερο (XT30) ή ένα μέγεθος μεγαλύτερο (XT90), 
που έχουν τρέχουσες εκτιμήσεις 30 Amps και 90 Amps, 
αντίστοιχα. Είναι πολύ εύκολο να κολλήσετε με τις κυρτές
ακροδέκτες τους.

Deans Ultra Connector

Οι Deans Ultra, μερικές φορές απλά αποκαλούμενοι 
"Connectors decans" ή "T", μάλλον δεν είναι τόσο δημοφιλείς
όσο ήταν. Είναι ταξινομημένα σε συνεχές ρεύμα 50 Amps. 
Είναι επίσης δύσκολο να κολλήσουν επειδή οι ακροδέκτες
τους είναι επίπεδες.


EC3 (ή EC5)

Το στυλ σύνδεσης των EC είναι κάπως δημοφιλές.
Τα 2 πιο δημοφιλή μεγέθη είναι τα EC3 και EC5. Το 
EC3 έχει ονομαστική τάση 60 Amps συνεχούς ρεύματος
και το EC5 έχει ονομαστική συνεχή ροή 120 Amps.

JST-RCY

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι υποδοχών 
JST. Το JST-RCY είναι ένας κόκκινος σύνδεσμος 
που χρησιμοποιείται μερικές φορές σε μικρότερες
μπαταρίες. Αξιολόγησε μέχρι 3 Amps συνεχές ρεύμα.
Ορισμένα πολύ μικρά τετράγωνα θα έχουν μια μπαταρία
που χρησιμοποιεί έναν σύνδεσμο JST-GH.


Πίνακας Βυσμάτων ανά Αμπέρ


Βάση όλων αυτών των προδιαγραφών, έχετε την επιλογή να
διαλέξετε το κατάλληλο βύσμα για την συνδεσμολογία σας.





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...