ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΘΕΡΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

 
1) Καλό θα είναι να βιδώσετε τον κινητήρα σε κάποια βάση
2) Συνδέουμε τα σωληνάκια καυσίμου στο καρμπυρατέρ, την
    δεξαμενή καυσίμου, το γκάζι κ.τ.λ
3) Δίνουμε ρεύμα στο μπουζί και από την κεντρική βαλβίδα
    ανοίγουμε πατώντας τέρμα το γκάζι μέχρι να δουλεύει
    μπουκωμένος ο κινητήρας για μερικά δευτερόλεπτα
    χαμηλώνουμε το γκάζι για λίγο και ξαναγκαζόνουμε
    στο τέρμα βιδώνοντας την κεντρική βαλβίδα μέχρι να ανεβάσει
    περισσότερες στροφές η...
μηχανή. παίζοντας (πάντα με το γκάζι τέρμα)
    με την βαλβίδα αυξομειώνοντας τις στροφές (κυρίως μπουκωμένη)
4) Μόλις τελειώσει το καύσιμο στην δεξαμενή, αφήνουμε τον
    κινητήρα να κρυώσει γεμίζοντας ξανά την δεξαμενή καυσίμου.
    και επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία.
5) Μόλις κάψουμε 2 - 3 δεξαμενές καύσιμο ο κινητήρας μας
    είναι έτοιμος να τοποθετηθεί στο αερομοντέλο για την πρώτη
    πτήση.

 Σημειωση :
 Μπορουμε βέβαια να στρώσουμε τον κινητήρα και
 και εν πτήση με την προυπόθεση ότι οι 2 - 3 πτήσεις
 θα γίνουνε με αρκετα μπουκομένο τον κινητήρα.
 Αυτό όμως δε το συνηστώ για κάποιον αρχάραιο για
 το λόγω ότι ειναι πολύ πηθανο ο κινητηρας να σβήσει
 στον αέρα με αποτέλεσμα να ειναι πιο δύσκολο να
 προσγειώσει το μοντέλο με ασφάλεια μεσα στο
 διάδρομο του χώρου που πετάει.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...