twitterfacebookgoogle plusrss feed


 

ΠΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΗΔΑΛΙΑ (SERVO) ΣΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ

Η ρύθμιση των Servo που κινούν τα πηδάλια και το γκάζι του αεροπλάνου
είναι μια διαδικασία απαραίτητη. Δεν μπορεί να πετάξει ένα μοντέλο αν δεν
ρυθμίσουμε σωστά τα παρακάτω :...

- Elevator
- Ailerons
- Radder
- Γκάζι
Αυτα είναι τα 4 βασικά πράγματα που πρέπει να ρυθμιστούν σωστά.
Ξεκεινάμε λοιπόν :
Πρώτη ρύθμιση να έχουμε συνδέσει (με το μάτι) παράλληλα (όπως στη
Φωτογραφία) τις πεταλούδες των servo κοιτάζοντας ταυτόχρονα τα
Elevator (πίσω πτερύγια) τα Ailerons (τα κινούμενα πτερύγια στα μεγάλα
φτερά μπροστά) το Radder (το κινούμενο στο κάθετο πίσω φτερό),  να είναι
όλα αυτά ακριβώς παράλληλα με τα σταθερά τους κομμάτια καθώς
και το ''βαρελάκι'' στο καρμπυρατέρ να είναι κλειστό.
Η ρυθμίσεις στις ντίζες γίνεται απο τα χορνάκια, τα πλαστικά αυτά
με τις τρύπες που βιδώνουν στις ντίζες και σε κάθε κινούμενο πτερύγιο,
ΠΡΟΣΟΧΗ :
Όλα αυτά θα γίνουν με ανοιχτό πομπό και δέκτη για να είναι τα servo 
κεντραρισμένα πριν βιδώσετε τις πεταλούδες στα servo.


Δεύτερη ρύθμιση : Αφού έχουμε τελειώσει με τα παραπάνω,
ανοίγουμε ξανά Πομπό - Δέκτη για να δούμε αν είναι όλα εντάξει
και παράλληλα με τα σταθερά τους πτερύγια. Ξαναρυθμίζουμε τώρα
Ηλεκτρονικά πλέον με τα Τριμς του πομπού όλα τα παραπάνω,
για μεγαλύτερη ακρίβεια (με το μάτι πάντα) να είναι ακριβώς
ρυθμισμένα.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου