Για την διατήρηση της καλής κατάστασης του θερμικού κινητήρα και γενικά
όλο του αυτοκινήτου, είναι βασική προυπόθεση η σωστή συντήρησή του.
Κατά αρχήν πριν την λειτουργία του ελέγχουμε :
1) Να μην παίρνει αέρα το σωληνάκι του καυσίμου απο κάποια τρύπα. Θα
πρέπει να είναι σωστά τοποθετημένο, να μην τσακίζει κάπου, και να
μπαίνουν λίγο σφιχτά στα σωληνάκια σύνδεσης....
2) Να υπάρχει κάποια "θυρίδα" αερισμού μπροστά στο τζαμάκι του
πλαστικού καλύμματος (εκτός αν η μηχανή εξέχει), πάντος φροντίστε να
αερίζεται καλα ο κινητήρας.
3) Ελέγξτε το μοντέλο πρίν το τρέξετε για τυχόν παρεμβολές. Ελέγξτε τα
servo να δουλεύουνε σωστά, (τιμόνι και γκάζι) καθώς και την μπαταρία του
δέκτη του.
Κατά την εκίνηση του κινητήρα ελέγχουμε τα εξής :
Όταν βάλετε μπροστά των κινητήρα ελέγχετε το γκάζι να δουλεύει σωστά,
και να κρατάει το σωστό ρελαντί. Προτείνω να μην σφυρίξετε τον κινητήρα
αλλά να δουλεύει λίγο μπουκωμένος. Αυτό του εξασφαλίζει χαμηλή
θερμοκρασία και καλύτερη λίπανση της μηχανής.
Στο τέλος του παιχνιδιού
1) Αφού τελειώσουμε με το τρέξιμο του μοντέλου και σβήσουμε τον
κινητήρα, το πρώτο πράγμα του ελέγχουμε είναι η θερμοκρασία της
μηχανής. Παίρνοντας το θερμόμετρο για μοντέλα, ελέγχουμε την
θερμοκρασία που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να υπερβαίνει
τους 100 βαθμούς κελσίου.
2) Ελέγχουμε το φίλτρο του καρμπιρατέρ να είναι σχετικά καθαρό
(εγώ το αλλάζω συχνά), αν εχει μαυρίσει υπερβολικά, το αντικαθιστούμε.
3) Με οινόπνευμα ή κάποιο απορρυπαντικό σε σπρέι καθαρίζουμε τον
κινητήρα απο την σκόνη και μετά όλο το αυτοκινητάκι. (χρησιμοποιώ
οινόπνευμα μπλέ). Αν υπάρχει κομπρεσέρ το φυσάμε μετά, άν οχι το
σκουπίζουμε όσο μπορούμε με ένα πινέλο. Γενικά φροντίζουμε να
αποβάλουμε την σκόνη απο το μοντέλο μετά απο κάθε χρήση.
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου