twitterfacebookgoogle plusrss feed


 

ΤΟ ΜΠΟΥΖΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ

Το μπουζί Κάθε χειριστής μοντέλου ξέρει ότι το μπουζί είναι αναγκαίο για την εκκίνηση του κινητήρα.
Ένα μπουζί δεν είναι τίποτα περισσότερο από δύο επαφές πάνω σε μια συγκεκριμένη απόσταση μεταξύ τους, δημιουργώντας μια σπίθα. Αυτή η σπίθα θα ανάψει το καύσιμο μίγμα που επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί. Ανάλογα με τον κινητήρα και τη θερμοκρασία να επιλέξετε το σωστό μπουζί ώστε...
να έχετε ένα καλό αποτέλεσμα. Ως εκ τούτου, υπάρχει ένα τεράστιος αριθμός των τύπων και μεγεθών των μπουζί.
 Γι 'αυτό θα πρέπει πρώτα να γνωρίζουμε τι είναι το μπουζί ακριβώς. Το μπουζί αποτελείται από δύο μέρη που πρέπει να είναι, ηλεκτρικά απομονωμένα μεταξύ τους.  Αυτή η μόνωση πρέπει να είναι πολύ ισχυρή και ανθεκτική σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Επίσης, η θερμική αγωγιμότητα να πληροί ορισμένες προϋποθέσεις, γιατί η πίεση του θαλάμου είναι πολύ υψηλή. Το μπουζί φέρει στην άκρη του ένα νήμα -αντίσταση. Το νήμα αυτό μπορεί να είναι κατασκευασμένο συνήθως από πλατίνα.
Για να μπορέσει το μπουζί να λειτουργήσει σωστά,
 Ως εκ τούτου, πρέπει πυρώσουμε το  νήμα. Για να κάνει την αρχική ανάφλεξη στο κινητήρας (αυτό γίνεται με μια μπαταρία 1,5 v) και να παραμένει από την καύση αρκετά θερμό ώστε να συνεχίσουν να εργάζονται και οι ακόλουθες καύσης στο κινητήρα.

Ζεστό και κρύο μπουζί. Θα έχετε ίσως ακούσει ότι υπάρχουν ζεστά και κρύα μπουζί. Αυτό έχει μόνο να κάνει, κυρίως με τη θερμοκρασία του μπουζί. Πρόκειται για το πόσο γρήγορα το μπουζί θερμαίνετε. Εάν έχετε μια μηχανή που είναι πολύ ζεστή, π.χ. δεν έχει ιδανική ψύξη. Στη συνέχεια, προκύπτουν δύο προβλήματα. Πρώτον, η ανάφλεξη θα πραγματοποιηθεί πολύ νωρίτερα. Δεύτερον είναι σίγουρο ότι το νήμα θα είναι τόσο καυτό που θα έλιωνε στον κινητήρα. Για να αποφευχθεί αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα ψυχρότερο μπουζί. Η πιθανότητα ότι το νήμα κρυώσει πολύ με τους κινητήρες αυτούς είναι επομένως αρκετά μεγάλη.
Σε έναν κινητήρα με υψηλή συμπίεση θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αρκετά κρύο μπουζί. Αντίστροφα, εάν μειωθεί η συμπίεση θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε. Ελαφρώς θερμότερος μπουζί Διαφορετικά, η ανάφλεξη θα είναι πολύ αργή.
Καλό πάντως να συμβουλεύεστε το manual του κατασκευαστή του κινητήρα, για το τι μπουζί να χρησιμοποιήσετε. 






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου