Ανατομία καί περί θερμικών κινητήρων εσωτερικής καυσης για χρήση Mοντελισμού RC

                                                 Τομή κινητήρα για αυτοκινητάκι
(Κάντε κλίκ στην εικόνα για μεγεθυνση)
Έχω ξανά αναφέρει ότι οι κινητήρες καυσίμου (Μεθανόλη-Νίτρο) είναι πιο
εντυπωσιακοί, καθ ότι είναι μεγάλη η διαφορά έναντι του ηλεκτρικού μοτέρ,
όσον αφορά την ρεαλιστική εικόνα και λειτουργία του μοντέλου στον αέρα.
θα αναφέρω κάποια παραδείγματα: 1) Ο θόρυβος που ακούγετε στον αέρα
απο τον κινητήρα αυτον, προσεγγίζει κατά πολύ των θόρυβο ενός...
πραγματικού αεροπλάνου.
2) Υπάρχει ακόμα διαφορά και στον τρόπο που πετάει, καθώς είναι πιο
ρεαλιστικό το πεταγμά του. 3) Η γραμμή καυσαερίου που αφήνει στον
αέρα απο την εξάτμιση, είναι αρκετά εντυπωσιακό ( Ιδιαίτερα στα ελικόπτερα).
4)Κατά τη γνώμη μου "πως να το κάνουμε ρε παιδια!!" είναι πιο πολύπλοκο
να πετάς ένα θερμικό μοντέλο (μπουζόπιπα-Μίζα-Καύσιμο κ.τ.λ) και έχει
τη χάρη του και αυτό...5) Υπάρχει ακόμα και συναισθηματικό δέσιμο με
την Ιστορία των θερμικών μοντέλων (να μην το ξεχνάμε αυτο...), ήταν οι
πρώτη κινητήρες τηλεκατευθυνόμενων μοντέλων. Δεν θα σας κουρασω
άλλο, ούτε θα κάνω σ αυτή την ενότητα σύγκριση με τους ηλεκτρικούς
κινητήρες, καθώς ούτε και μειονεκτήματα των θερμικών, έναντι των
ηλεκτρικών. Επίσης να σημειώσω ακόμα ότι υπάρχουν στο εμπόριο εκτός
από δίχρονες μηχανές και τετράχρονες οι οποίες είναι ακόμα
πιο εντυπωσιακές.
Στις εικόνες φαίνεται μία τομή με τα εξαρτήματα που περιλαμβάνουν
οι θερμικοί κινητήρες, καθώς και τους χρόνους λειτουργίας του
εμβόλου σε δίχρονα μοτέρ και τετράχρονα. Αυτά είναι κατά τη γνώμη μου
όσον αφορά τα θερμικά μοτέρ μοντελισμού.


                                       Τετράχρονος κινητήρας με 2 κυλίνδρους της εταιρείας O.S




                                                                  Τομή τερτράχρονου κινητήρα 


                                                         Χρόνοι λειτουργίας τετράχρονου κινητήρα

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...